M Å N D A G


    Publicerat; 2011-06-27 Klockan; 08:53:54
Sitter och inväntar Malin som ska komma med frukostbullar!
Ska ha lite mysfrukost innan vi beger oss ut på äventyr idag.
Planen är att jag ska hitta en klänning eller något som jag
kan ha på lördag då vi ska på bröllop. Klädslen är sommarfin
så det kan väl inte vara så svårt att hitta något.
Så det blir snart frulle och sen ut i det fina vädret! =)
Är ganska trött idag dock. Kom inte i sängen förrän väldigt sent.
Jag och hjärtat tittade på The Tourist. Den kan jag rekommendera.

Midsommarhelgen har varit bra, jobbat hela helgen dock.
Firade lite hemma hos Martina, Henrik och Elliot i fredags efter jobbet.
Väldigt trevligt och mysigt! Elliot är underhållaren nummer 1.
I hans sällskap har man iaf aldrig tråkigt...

Hoppas ni får en fin dag! =)


En bild från Elliots 1-års kalas

Kommentarer

Ordet är ditt

Namn:

E-postadress; (Enbart för mina ögon)

URL/Bloggadress;

Vad har du på hjärtat;

Kom ihåg mig?
Trackback

RSS 2.0