Jag lever!


    Publicerat; 2011-06-03 Klockan; 11:08:40
Här händer det ju inte allt för mycket..
Har haft en stressig period i mitt liv den senaste månaden.
Alla som någon gång har skrivit ett examensarbete vet vad jag pratar om.
Men nu är det klart och det blev ett bra resultat, trots att det såg mörkt ut ett tag.

Det har hänt lite tråkiga saker också som jag har tagit ganska personligt,
men det har också blivit bättre så nu ska jag njuta av mitt sommarlov.
Det blir dock en massa jobb, men I like it! =)

Babe är på en roadtrip, han kommer hem igen runt den 16:e är det sagt.
Jag hoppas ju såklart på att han kommer tidigare! Idag är det en vecka sen han åkte... =(

Gick upp tidigt idag för att få undan mitt berg av tvätt.
Var ett måste då jag knappt hade några kläder att ta på mig.
Ska snart träffa min syster och ikväll blir det jobb.
Jobbdag 2 av 9, så jag kan ju inte säga att jag är sysslolös.

Underbart väder ute, trots att jag är lite allergisk mot sol och värme.
Hoppas ni alla njuter av dagen! =)


Kommentarer

Ordet är ditt

Namn:

E-postadress; (Enbart för mina ögon)

URL/Bloggadress;

Vad har du på hjärtat;

Kom ihåg mig?
Trackback

RSS 2.0