T I S D A G


    Publicerat; 2011-08-09 Klockan; 12:09:51
Tisdag och tråkväder ute. Regnet bara öser ner.
Sitter hemma och degar, väntar på att jag ska börja jobba sen ikväll.
Var ju på kalas igår hos pappa. Mysigt att träffa alla.
Bjöds på kycklingsallad och kladdkaka till efterrätt. =)
Lånade hem alla Harry Potter filmerna oxå. Får väl ta ett maraton en regning dag sen...

Har precis suttit på HM´s sida och kollat in rean.
Klickade hem ett par leggings och ett par sandaler.
Sandalerna kan jag ju säkerligen inte använda detta året,
men då har jag ju i alla fall ett par nya till nästa år.
Jag är inte så petig att jag måste ha nya varje år och följa det som är "inne" just det året.

Hoppas ni får en bra tisdag!


Bilder från hm.se

Kommentarer

Ordet är ditt

Namn:

E-postadress; (Enbart för mina ögon)

URL/Bloggadress;

Vad har du på hjärtat;

Kom ihåg mig?
Trackback

RSS 2.0