M Å N D A G


    Publicerat; 2011-08-08 Klockan; 11:39:47
En vecka sen sist man skrev något här. Ajabaja!
Har inte hänt så mycket den senaste veckan, jobbat den mesta tiden.
Babe har varit/är i Tyskland denna veckan som varit. Kommer nog hem idag eller imorgon!!

Helgen har varit bra! I fredags blev det födelsedagsfirande för Cilla.
Hon hade förfest och sen blev det utgång, dock inte för mig.
Har känt mig lite halvkrasslig så jag gick hem istället.

I lördags jobbade jag faktiskt som servitris på ett bröllop.
Jag hade jätteroligt! Min syster var oxå med och jobbade,
hon som fixade jobbet till mig. Väldigt vackert bröllop, men vilket bröllop är inte det?!
Det roliga är att jag har ingen erfarenhet alls av att servera men det gick strålande!!!
Är väldigt imponerad av mig själv! =)

Idag är jag helt ledig, ska fira pappa sen som fyller år idag!


Födelsedagsgrisen i fredags! <3

Kommentarer

Ordet är ditt

Namn:

E-postadress; (Enbart för mina ögon)

URL/Bloggadress;

Vad har du på hjärtat;

Kom ihåg mig?
Trackback

RSS 2.0