O N S D A G


    Publicerat; 2011-04-20 Klockan; 18:54:54
Har nu kommit hem från två trevliga dagar med min kursare!
Vi fick lite gjort på vårt arbete och det känns hur bra som helst.
Vi har verkligen kommit en bit på vägen, och detta kommer sluta bra!
Min lilla Selma blev glad när jag kom innanför dörren, har saknat henne.
Min dator har kommit, men kan inte hämta ut den förrän imorgon.
Utlämningsstället hade stängt när jag kom hem. Sen ska min bror hjälpa
mig att flytta över en massa från den gamla till den nya.
Blir nog en lugn kväll, en massa mys med hjärtat! <3

Grattis till min syster som fyller år idag! =)

Snyggebrännan jag ligger inne med! NOT!!!

Kommentarer

Ordet är ditt

Namn:

E-postadress; (Enbart för mina ögon)

URL/Bloggadress;

Vad har du på hjärtat;

Kom ihåg mig?
Trackback

RSS 2.0