Söndag


    Publicerat; 2010-01-10 Klockan; 16:26:07

Det är det minsann... Har precis haft besök av mamma och pappa.
Fick en förtidig födelsedagspresent. En jättefin matta! Blev bra med den!
Passade på att åka till Maxi och ÖB oxå när dom va här.

I fredags blev det en mysig tjejkväll med Malin och Cilla.
Vi va hemma hos mig och lagade mat och spelade spel!
Mycket trevligt! Får vi göra om tjejer!

Igår vaknade jag ganska sent=( Känns som hela dagen är förstörd då.
Stack till jobbet och hälsade på Malin för hon jobbade.
Passade på att göra vårt lilla bus, hoppas det inte är någon som tar illa upp=/
Malin hängde med mig hem efter att hon hade slutat, sen stack vi och solade och sen hem till Malin.
Va hos henne tills det var dags för henne och de andra tjejerna att sticka på förfest.
Jag gick hem och tog det lungt. Kände inte alls för att gå ut igår.

Blir en lugn dag idag oxå, ska laga lite mat snart... Ska nog till jobbet idag oxå.
Hälsa på Malin=) Ska även prata lite med chefen! Men det blir bara positivt!!



Malin och Cilla i fredags


Kommentarer

Ordet är ditt

Namn:

E-postadress; (Enbart för mina ögon)

URL/Bloggadress;

Vad har du på hjärtat;

Kom ihåg mig?
Trackback

RSS 2.0