Helgen


    Publicerat; 2010-01-18 Klockan; 10:10:25
Nu va det måndag igen... Ikväll ska man jobba, 16-22.
Helgen har varit bra, lugn och skön!
I fredags blev det att söta Madelenie kom hit och åt mat och umgicks.
Mycket trevlig, vi har inte gjort så mycket annat tillsammans än pluggat tenta känns det som.
I lördags vaknade av att jag hade feber, ont i halsen och örat. Min snälla pappa kom och lämnade
halstabletter, ibumetin och nässpray till mig. Sov långt in på fömiddagen sen...
Mådde hyfsat bra sen resten av dagen, febern kom och gick.
Igår blev det att jag åkte hem till mina föräldrar. Fick god mat och sen bakade jag bullar och kärleksmums.
Ska ha det till mitt kalas. Fyller ju år på torsdag, kalas på lördag.
Blev en runda hem till Madeleine igår oxå. Hon stod för kaffet och jag för de nybakta bullarna!
Åkte hem vid 1, blev sängen direkt när man kom hem.
Blir inte så mycket innan jobbet. Ta det lungt, kanske en film. Lånade en massa filmer av Madeleine.

Hoppas ni alla har haft en bra helg!! =)

Kommentarer
Postat av: Madde

Världens segaste helg!

2010-01-18 @ 21:08:39
URL: http://tras.blogg.se/
Postat av: Milli

Heej Caroline,, min FB e helt seg så jag kan inte skrva något alls. men jag kan fixa fika till oss på torsdag,,kuul, kraam

2010-01-19 @ 23:05:37
Postat av: Bella

Vadderade underkläder, hot or not?

http://mysweetescape.webblogg.se/2010/january/vadderade-trosor-hot-or-not.html

2010-01-20 @ 22:24:05
URL: http://mysweetescape.webblogg.se/

Ordet är ditt

Namn:

E-postadress; (Enbart för mina ögon)

URL/Bloggadress;

Vad har du på hjärtat;

Kom ihåg mig?
Trackback

RSS 2.0