Söndag...


    Publicerat; 2008-09-07 Klockan; 19:34:50
Det är väl som en söndag ska va... Man är lite sleten...
Igår var det 40-års fest för min moster... Mycket trevligt!!
Livat och glatt!! Så det ska vara!!
Han kom och hämtademig vid halv elva... Vi skulle ut...
Ett ställe hade premiär igår, vårt stamisställe...
Så man kunde ju inte missa premiären...
Tyvärr var det inte så roligt där så vi var inte där mer än en timme..
Vi betalde inget att gå in så det känns inte som om man förlorade nåt ändå...
Idag har man jobbat och nu är man med Han...
Han har precis köpt en ny bil... IGEN!!!

Imorgon blir det att kolla synen... Tror nog att jag blir en glasögonorm igen...
Även fast jag inte vill...=(

Kommentarer
Postat av: Jesse

Saknar dig gumman....

2008-09-07 @ 22:21:29
URL: http://jessepersson.blogg.se/

Ordet är ditt

Namn:

E-postadress; (Enbart för mina ögon)

URL/Bloggadress;

Vad har du på hjärtat;

Kom ihåg mig?
Trackback

RSS 2.0