Fredag...


    Publicerat; 2008-09-05 Klockan; 11:12:08
Helg igen... denna helgen händer de nog lite mer än de andra helgerna.
Ikväll kanske det blir utgång. Premiär för ett ställe ikväll...
Imorgon blir det min mosters 40-års fets!!!
Efter det ska jag och Han till ett annat ställe som har premiär.
Så det kommer hända mer än innan nu när allt sätter igång igen...
Men kan tänka mig att det är mycket kö och lång väntetid för att komma in...=(

Sitter bara hemma om dagarna nu, blir ingen skola denna terminen för mig...
Ska läsa min sista termin till våren istället...
Igår var jag hemma hos E och E... Gjorde egen pizza som blev underbart god!!
Vi kan om vi vill!!!

Idag ska jag in till stora staden, men vet inte när..
Beställde tid igår till en ögonkontroll...
Jga ska dit på måndag. Jag har haft glasögon innan i många år,
men slutat använda dom... Men tror nog att jag behöver igen...=(

Kommentarer

Ordet är ditt

Namn:

E-postadress; (Enbart för mina ögon)

URL/Bloggadress;

Vad har du på hjärtat;

Kom ihåg mig?
Trackback

RSS 2.0