Gårdagen...


    Publicerat; 2008-05-06 Klockan; 09:44:51
Igår var en underbar dag. Var först i skolan, kanske inte så underbar men fick en massa utrett om alla våra uppgifter... Så det känns skönt. Slutade vid ett så jag var i K-town igen vid tjugo i tre...
Träffade Han och co... Vi bestämde oss för att åka till Åhus och grilla... Tog dock ett tag innan vi kom iväg... Det är alltid så när dom ska göra något, oplanerat... Men när vi väl kom iväg var det roligt. Vi slog oss ner på en udde där några fixade med maten och några fiskade... Blåste lite kallt bara, men jag lovar att om jag hade haft min bikini med mig så hade jag badat... Men där vi var kan man inte bada... Där är nog ganska djupt...
När vi hade ätit och var nöjda åkte vi bort till bryggan där man kan bada... Köpt glass och gick och myste, Han och jag... När vi var på väg hem från Åhus ringde kusinen min och frågade om vi skulle ut och gå... Blev kaffe och en promenad med henne... Vi gick och hyrde film, The Fog, den var väl sådär, inte den bästa och inte den sämsta.
Träffade Han sen och bara myste... Skulle upp och jobba idag ju så det blev inte så sent...

Hade ställt klockan på halv åtta idag för att jag skulle hinna duscha och ta bussen och sånt innan jobbet.
Jag vaknade av alarmet men somnade om... Snoozen gick inte igång och jag vaknade igen halv nio...
Det blev lite stressigt men tack vare att jag fick låna Hans bil hann jag i tid... Ganska stolt ändå...
Nu jobbar jag och ska jobba vidare...

Kommentarer

Ordet är ditt

Namn:

E-postadress; (Enbart för mina ögon)

URL/Bloggadress;

Vad har du på hjärtat;

Kom ihåg mig?
Trackback

RSS 2.0