Scary... =/


    Publicerat; 2008-07-20 Klockan; 17:23:05
Funderade lite innan idag... Om lite mer än ett halvår är jag lärare...
Tänk att jag ska stå framför en klass och verkligen lära ut något...
Jag tror att jag fixar det galant, men det är lite skrämmande...
Detta ända jag har gjort i mitt liv är att ha gått i skolan, ja och arbeta som kassörska,
men det är ju inte samma sak som lärare.
Tänk när jag ska ha föräldrarmöten... Haha..
Men hur kommer föräldrarna se på mig?? Jag är 23 när jag är klar...
Du kanske inte har något förtroende för mig pga min ålder...
men det får jag allt visa dom att det ska dom ha... Hur nu det ska gå till.
Men jag längtar verkligen tills jag är klar. Jag har ju velat detta sen 6-års ålder...

Men jag tror det går hur bra som helst. Man ska bara hitta ett jobb sen oxå...

Kommentarer

Ordet är ditt

Namn:

E-postadress; (Enbart för mina ögon)

URL/Bloggadress;

Vad har du på hjärtat;

Kom ihåg mig?
Trackback

RSS 2.0