Jobb...


    Publicerat; 2008-07-06 Klockan; 13:10:35
Sitter nu på jobbet och skriver det sista inlägget innan jag börjar...
Pratade precis med Han... Han längtar bara hem nu säger Han... Inget roligt att vara där längre...
nej hur kan Han tycka det när jag är här...
Vilken mysig onsdag jag kommer ha!! Tog mig ledigt från jobbet så hela dagen går till Honom och mig...

Inte så farligt att jobba idag kanske... Men lite tråkigt är det när man vill göra annat... men det är bra med pengar en söndag... Jobbar fem timmar men får betalt för tio... Inte illa det.
Messade lite med Jesse oxå... Kanske blir att man umgås med henne efter jobbet...
Vet att det väntar en god middag när jag har slutat iaf...
Pappa lagar köttgryta och ris idag... Mycket gott!!

Nej nu kallar jobbet...
Ha en trevlig eftermiddag så hörs vi nog ikväll...

Kommentarer

Ordet är ditt

Namn:

E-postadress; (Enbart för mina ögon)

URL/Bloggadress;

Vad har du på hjärtat;

Kom ihåg mig?
Trackback

RSS 2.0