God morgon!


    Publicerat; 2008-07-14 Klockan; 09:41:30
Pappa väckte mig för en stund sen... Han ville säga hej då innan han åkte... Han ska iväg på en liten motorcykelsemester med mon farfar och en kompis...
Känner mig lite trött fortfarande somnade inte förrän vid 2 i natt...

Han körde mig hem igår... eller till Jesse... Skulle dit där och titta på film...
Tänker på dig gumman... Vissa människor är skitstövlar, förstår inte...
Finns här för dig!

Idag blir det att fixa naglarna... Kanske ska träffa E oxå och fixa med papperna..
Får se, får se...

Vad ska ni göra idag?

Kommentarer
Postat av: Jesse

tack gumman! Finns här för dig me=) Nu är man snart färdig i huset... Men pallar inte me trädgården... :S Det får va som d ä=/

Hoppas naglarna blir bra på dig! Tänker på dig!



kramen=)

2008-07-14 @ 13:58:44
URL: http://jessepersson.blogg.se/

Ordet är ditt

Namn:

E-postadress; (Enbart för mina ögon)

URL/Bloggadress;

Vad har du på hjärtat;

Kom ihåg mig?
Trackback

RSS 2.0