ARG!!!


    Publicerat; 2008-07-23 Klockan; 17:52:14
Jag hade beställt en mobil från nätet, hade verkligen fastnat för den och längtade till att få den...
Nu hade jag fått ett mail att den mobilen hade utgått och kommer inte in på lager igen...
Nähä, varför har dom den då så man kan beställa den????????
Fick två alternativ, få pengarna tillbaka eller välja en ny...
Jag valde en ny, men ville ju ha den andra???
F*n vad arg man kan bli på sånt... Dom kunde ju tagit bort telefonen då ju....
GRRR........

Kommentarer
Postat av: jesse

förstår att du blir arg... Hade jag me blivit... Idag har jag shoppat loss.. ;) gött mos =P 2 par diesel jeans o ett linne o en t-tröja... =) Sen lite till hundarna o strumpor =P ses ikväll gumman... kramen!

2008-07-24 @ 16:12:50
URL: http://jessepersson.blogg.se/

Ordet är ditt

Namn:

E-postadress; (Enbart för mina ögon)

URL/Bloggadress;

Vad har du på hjärtat;

Kom ihåg mig?
Trackback

RSS 2.0