Sleten...


    Publicerat; 2008-01-24 Klockan; 23:05:27
Då börjar denna torsdag oxå ta slut... Är lite trötter nu så det blir nog sängen snart...
Har varit med Han idag... Ibland är Han en liten surpuppa... Men vem är inte det, vi har alla våra dåliga dagar...
Men jag vet vad man ska göra för att få honom på bättre humör... Och nej det är inte det ni tänker...
Men efter 3 år så känner man varandra liksom...
Han är inte svensk så det blir mycket av hans musik... Men jag har inget emot det... Jag är öppen för allt. Så även jag har mina favoriter, men problemet är att jag aldrig kan komma ihåg vad låtarna heter, ibland kan jag inte ens uttala låtarna... Så idag ville jag lyssna på en låt, och jag satt i cirka 1 timme och försökte få han att förstå vilken det var... Det var ganska roligt och till slut så visste han... Haha

Imorgon är det fredag... Några planer???

Sov gott!!

Kommentarer

Ordet är ditt

Namn:

E-postadress; (Enbart för mina ögon)

URL/Bloggadress;

Vad har du på hjärtat;

Kom ihåg mig?
Trackback

RSS 2.0