Min födelsedag!!


    Publicerat; 2008-01-21 Klockan; 11:30:53

Idag är det min födelsedag!!! Jag blir 22 år, inte så stor skillnad.
Jag hade ju firande med släkten igår, idag blir det bara Han, blir bio och mat!!

Kom hem vid 00.45 i natt... Var hos Jessica och Ola ju, tittade på en film som var ganska äcklig faktiskt. Den handlade om vampyrer. Jag tror den hette 30 days of night. Josh Hartnett var med och hade huvudrollen... Kanske värt att titta på den isf...;) Men den var inte helt kass, men ingen film jag skulle tittat på om inte dom hade valt den.
Vi åt kladdekaka och grädde. Fick mycket beröm för min bakning...!!

Jag måste ta tag i min uppgift till skolan och så måste jag till bibblan och lämna tillbaka en massa böcker... Känner inte mig speciellt uppmuntrad till att göra detta... Men jag måste.
Så nu blir det väl att skriva klart uppgiften och sen hoppa in i duschen och ge mig iväg...
Hörs!!                                   

image3       

Sitter på bibblan nu... Väntar tills Han ska komma. Sen blir det en massa mys!!                                                                                                                           


Kommentarer
Postat av: Amanda

Grattis på födelsedagen! Vilken sööt bild!

2008-01-21 @ 16:50:38
URL: http://larzzuw.blogg.se
Postat av: Mia

Håll utkik det kommer att komma fler designer!

2008-01-21 @ 17:20:04
URL: http://studentmamma.blogg.se

Ordet är ditt

Namn:

E-postadress; (Enbart för mina ögon)

URL/Bloggadress;

Vad har du på hjärtat;

Kom ihåg mig?
Trackback

RSS 2.0