S Ö N D A G


    Publicerat; 2011-05-01 Klockan; 17:20:53
1 maj är här, känns som april bara har flugit förbi.
Det var ju som alla vet valborg igår, men firade inte.
Känns överskattat och alla hittar det som ännu en dag att festa på.
Hade mys med hjärtat igår, i två omgångar. Han träffade sina vänner nån timme oxå.

Imorgon bär det av till Trelleborg. Ska fixa med examensarbetet.
Vi ska hinna med observation och två intervjuer.
Jag borde har gjort så mycket mer med det där arbetet,
men jag har svårt att hitta motivation till det. Får väl leta upp den.

Ska strax laga lite middag, slänger ihop en röra med pasta till.
Lätt och väldigt gott! Orkar inte göra mer avancerat idag.

Hoppas er helg har varit bra!

Min Selma för ett år sen (dålig bild)

Kommentarer

Ordet är ditt

Namn:

E-postadress; (Enbart för mina ögon)

URL/Bloggadress;

Vad har du på hjärtat;

Kom ihåg mig?
Trackback

RSS 2.0