F R E D A G


    Publicerat; 2011-06-17 Klockan; 11:58:15
Här händer det inte mycket.. Kanske inte så mycket mer i mitt liv heller just nu.
Skolan är slut, men desto mer jobb! Men jag gillar det! =)
Igår var jag helt ledig och dessa dagarna uppskattas. Min prins kom hem igår!
Han har ju varit iväg i nästan 3 veckor. Fick fina presenter av honom. <3
Dagen blev kanske inte rikigt som jag hade tänkt mig, men den slutade bra ändå.
Jag och Malin hade en liten myskväll, med matlagning och en massa skitsnack! ;)
Riktigt skönt att bara kunna va, bättre vän kan man inte ha än min fina Malin! Love you! <3
Blev även en film med mitt hjärta inann vi somnade, Fast Five. Riktigt bra!

Ikväll blir det jobb, 17.30-22. Hoppas armen vill idag, har ju en muskelinflammation i den.
Den funkar lite när den själv vill, men med lite piller brukar det bli bra.
I helgen är det jobb för hela slanten. Apoteket 10-15 sen Grillen 16-21 båda dagarna.

Ha en bra dag!


Kommentarer

Ordet är ditt

Namn:

E-postadress; (Enbart för mina ögon)

URL/Bloggadress;

Vad har du på hjärtat;

Kom ihåg mig?
Trackback

RSS 2.0