T O R S D A G


    Publicerat; 2011-07-21 Klockan; 13:43:55
Nej men vad händer här, just det, INGENTING!!
Skärpning Caroline! Men har inte lusten ibland att skriva.

Tre veckor sen sist jag skrev något, så det har ju faktiskt hänt lite i mitt liv.
Fina Malin har fyllt år, K-dagarna har varit, jag jobbar som vanligt...
Det är väl det som jag kan komma på nu som har hänt... Kanske inte va så mtcket ändå.

Idag är jag minsann ledig! Var på vårdcentralen imorse för jag har ont i halsen.
Men hon som tittade kunde inte se något utan jag skulle avvakta några dagar.
Konstigt att man har ont när det inte är något... ?!
Senare idag ska jag minsann ta mig i kragen och hälsa på The Family!
Pappa jobbar dock, men mamma, lillebror och Markolioo!

Hoppas ni har en bra torsdag!

Cilla, Malin och Therese på Malins födelsedagsfest! <3

Kommentarer

Ordet är ditt

Namn:

E-postadress; (Enbart för mina ögon)

URL/Bloggadress;

Vad har du på hjärtat;

Kom ihåg mig?
Trackback

RSS 2.0