F R E D A G


    Publicerat; 2011-07-29 Klockan; 14:21:21
Jaha idag va det fredag då. Jobb 16-22 ikväll. Gör inget när det regnar.
Veckan har varit bra, ska försöka summera den...
Skulle lägga in bilder från telefonen till datorn oxå hade jag tänkt men sladden fungerar inte.
Den har ju blivit lagad 2 eller 3 gånger redan pga att min Selma har tuggat på den.
Så nu fungerar sladden tydligen bara när jag ska ladda telefonen i ett vägguttag.

I måndags var jag, Martina och Elliot på Andy´s lekland. Mycket roligt.
Elliot är inte rädd för något den, duktig på att klättra minsann.
På kvällen sen blev det jobb.

I tisdags var jag ledig. Vilket var väldigt skönt!
Passade på att ha en date med Anna och hennes Pixie.
Var jätte jätte jättelängesen jag träffade dom. Pixie har ju hunnit fylla 2 år.
Vi åt lunch och shoppade lite. Väldigt mysig dag! Blev en lugn kväll.

I onsdags fick jag vakna tidigt, skulle passa Elliot!! Sen blev det att jag var med dom tills
jag skulle jobba på kvällen. Mysdag det oxå!

Igår jobbade jag på dagen, mycket att göra minsann. Men det är då det är som roligast!
Sen  blev det storhandling och mys med hjärtat!! =)

Idag har jag inte gjort så mycket... Försökt mig på att göra någon sort av snickersgodis.
Får smaka det sen, är det gott kanske dom på jobbet oxå får sig ett smakprov.

Min fina vän Malin och hennes man har varit i Ullared dessa dagarna denna veckan.
Jag handlade för cirka 500 kr trots att jag inte var där. Inte illa.
Himla snällt av er! Tack!! Blev lite nya saker till mitt place. Kanske kan visa det senare.

Nu blir det lite mat för min del sen får man väl bege sig till jobbet.

Pixie på hennes 1-års dag!

Kommentarer

Ordet är ditt

Namn:

E-postadress; (Enbart för mina ögon)

URL/Bloggadress;

Vad har du på hjärtat;

Kom ihåg mig?
Trackback

RSS 2.0