S Ö N D A G


    Publicerat; 2011-01-23 Klockan; 15:59:11
Har precis kommit hem från en dag på jobbet och en tur på Maxi.
Har jobbat på Apoteket denna helgen så det va jobb igår oxå...
Direkt efter jobbet igår blev det att gå bort till dansen för att städa
och sen gick vi ut allesammans och åt middag. Hur gott som helst!
Åkte hem till Emma och Emilija igårkväll efter middagen.
Vi tog det bara lungt och jag fick gosa med världens sötaste Emilija.
Nu ska jag hålla helg iaf, blir lite kaffe snart och lite mat sen...
Ikväll ska jag även umgås med mitt hjärta! Har inte setts sen i tisdags =(

Hoppas ni har haft en bra helg!

Fick god fika på jobbet idag!

Kommentarer

Ordet är ditt

Namn:

E-postadress; (Enbart för mina ögon)

URL/Bloggadress;

Vad har du på hjärtat;

Kom ihåg mig?
Trackback

RSS 2.0