O N S D A G


    Publicerat; 2011-01-19 Klockan; 06:35:09
God morgon! Sitter nu på tåget, mer död än levande... Det var jobbigt att gå upp idag kan jag säga, lika mörkt ute som mitt i natten. Selma undrade vad som hände, hon är inte van vid att jag går upp så här tidigt. Vill redan hem igen, magen är inte 100 idag, varför vet jag inte... Nerver kanske? Men nervös för vad liksom? Har ju gjort detta 100 gånger minst... Tåget är lika fullt på människor som vanligt och tåget avgår inte i tid, men jag är inte förvånad. Får väl se hur det går idag, just nu är jag inte peppad men hoppas att jag blir det annars blir det en tuff termin. Ska göra som alla andra nu, läsa Metro och sova lite...

Kommentarer

Ordet är ditt

Namn:

E-postadress; (Enbart för mina ögon)

URL/Bloggadress;

Vad har du på hjärtat;

Kom ihåg mig?
Trackback

RSS 2.0