Katastroffödelsedag...


    Publicerat; 2011-01-21 Klockan; 23:18:07
Är ju då min 25 års dag idag... Tack alla som skickat grattis!! :) Har dock inte varit världens bästa födelsedag... :( Hade skola idag, trodde jag. Kom ner till Malmö efter en timmes tågresa. Då får vi reda på att alla dagens föreläsningar för oss är inställda... Kul! NOT!!! Jag och två andra tjejer satte oss och snackade ett tag, lärde känna varandra lite. Vi va ju ändå där liksom, men sen va det bara att sätta sig på tåget igen... Åkte och hälsade på min mamma på hennes jobb, det var ju i och för sig trevligt! Sen va det dags för jobb, kom dock lite tidigare så blev kaffe och tragg. Sen nu ikväll har jag jobbat, bjöd dom på tårta och gick en liten present av V!! Så snällt :) Mycket att göra på jobbet och stressigt, hann inte med den bussen jag ville... Det värsta utav allt är att jag inte får träffa mitt hjärta idag... Vi har inte setts sen i tisdags och det va 10 minuter... :( Han har oxå haft skola idag, jobb ikväll och ska jobba i natt. Men jag laddar för nästa helg istället för det kommer bli den bästa helgen på länge!!! :D Ska väl snart sova, jobb imorgon oxå...

Kommentarer

Ordet är ditt

Namn:

E-postadress; (Enbart för mina ögon)

URL/Bloggadress;

Vad har du på hjärtat;

Kom ihåg mig?
Trackback

RSS 2.0