Hemma igen


    Publicerat; 2011-01-15 Klockan; 15:27:32
Har varit hemma typ 2 timmar nu.
Legat på soffan och slöat lite, tittade på ett program på Tv4+,
The Family hette det, en helt vanlig familj som blivit filmade.
Dom hade en 19 årig dotter som hela tiden gick ut på kvällarna och skötte inte det hon skulle.
Kände igen mig lite, hade väl en sån period i mitt liv oxå....
Man gjorde som man själv ville och lyssnade inte på sina föräldrar. Stackars mamma och pappa...
Men tror att de flesta tonåringar har en sån period, eller?!

Trippen till Malmö gav mig två nya vardagstunikor typ, ett par skor och fina servetter.
Hittade inte så mycket till vår fest och ingen huvudbonad till mig... Kan inte bestämma mig.
Lägger upp bilder på mina fynd sen, skorna och ena tunikan va på rea! Hur bra som helst!

Nu lite kaffe som man piggnar till!

Kommentarer

Ordet är ditt

Namn:

E-postadress; (Enbart för mina ögon)

URL/Bloggadress;

Vad har du på hjärtat;

Kom ihåg mig?
Trackback

RSS 2.0