F R E D A G


    Publicerat; 2011-01-14 Klockan; 11:40:30
Över en månad sen nu, Fy skäms!
Jul och nyår va hur bra som helst! Fick fira med mina nära och kära!
Fick många julklappar och blev supernöjd med alla!

Har varit ledig sen i tisdags, men blivit sjuk... Typiskt eller vad.
Men igår blev det ändå en date med Malin! Hon kom och hämtade mig,
drack kaffe och traggade en massa som vanligt! ;)

Idag tvättar jag, eller ja sista maskinen är inne. Ska strax ner där igen =(
Sen skulle jag egentligen jobbat men bytte bort det. Inget kul att jobba med feber och snoret som rinner...
Världens bästa pappa kommer hit idag och ska sätta upp gardinstången som trillade ner för ett tag sen.
Annars händer nog inte så mycket mer idag, massa soffliggande och massa mys ikväll hoppas jag på!!

Ha en bra fredag!


Jag och Malin på nyår <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

fin blogg❤

2011-01-14 @ 16:21:30
URL: http://paulineart.blogg.se/

Ordet är ditt

Namn:

E-postadress; (Enbart för mina ögon)

URL/Bloggadress;

Vad har du på hjärtat;

Kom ihåg mig?
Trackback

RSS 2.0