Världens bästa vän!


    Publicerat; 2011-02-14 Klockan; 18:48:08
Kom hem för en stund sen, har varit på praktik hela dagen.
Den satte igång idag och det känns jättebra! Inte så roligt att klockan ringer 5.45 varje morgon nu... Satt i eftermiddags och planerade lite och massa idéer poppade upp i huvudet.

När jag kom hem hängde det en påse på min dörr.
Såg direkt på handstilen vem det var ifrån, värmde i hjärtat!
Jag har världens finaste vän! Och det är du Malin! <3
Det var hon som hade hängt påsen på dörren, så glad jag blev.
Precis vad jag behövde efter en lång dag! Du är min solstråle!

Denna hängde på dörren...

Ett litet meddelande på påsen...



Hittade en fin låda i påsen...



I påsen fanns en mugg med mig och Malin på... <3



På baksidan av muggen står det
"Bästa vänner föralltid!"
"Malin & Caroline"

Vi kommer absolut va bästa vänner föralltid! Helt sjukt att vi bara känt varandra lite mer än ett år nu,
men det klickade verkligen direkt. Är så glad att jag har dig Malin!
Nu ska jag få lite mat i magen och sen mys med hjärtat! <3

Hoppas ni alla har haft en bra alla hjärtans dag!

Kommentarer

Ordet är ditt

Namn:

E-postadress; (Enbart för mina ögon)

URL/Bloggadress;

Vad har du på hjärtat;

Kom ihåg mig?
Trackback

RSS 2.0