T I S D A G


    Publicerat; 2011-02-08 Klockan; 08:57:33
God morgon!! Vilken natt, storm ute och jag har knappt kunnat sova något. Det resulterade att jag försov mig. Tur att min kursare ringde så jag kom upp. Även lite tur att vi har grupparbete nu på morgonen så jag missar ingen föreläsning! Stormen har medfört massa strul med tågen, ingen överraskning... Sitter nu på en ersättningsbuss som ska ta oss till Hässleholm sen förhoppningsvis finns där tåg till Malmö. Dom har satt in en ersättningsbuss och alla fick inte plats alltså fick dom inte åka med. Orättvist... Tur man fick en plats. Trevlig morgon detta, kan ju nästan tro att det är måndag... Hoppas ni alla får en bra dag!!

Kommentarer

Ordet är ditt

Namn:

E-postadress; (Enbart för mina ögon)

URL/Bloggadress;

Vad har du på hjärtat;

Kom ihåg mig?
Trackback

RSS 2.0