O N S D A G


    Publicerat; 2011-02-02 Klockan; 12:37:55
Samma rubrik som mitt förra inlägg, med andra ord en vecka sen sist.
Har ju dock haft lite fullt upp med att fixa med festen som vi hade i lördags.
Skolan är oxå i full gång och det känns helt okej. Om 2 veckor är det dags för praktik.
Lite nervöst är det, var ett tag sen man hade praktik... Men det ska nog gå bra!

Idag är jag helt ledig från allt och det är hur skönt som helst.
Ska städa lite hade jag tänkt, inget roligt men så är det...
Min och Sabinas fest var som sagt i lördags och den blir riktigt lyckad.
Alla mina nära och kära var där och är supernöjd med alla presenter.
Temat var huvudbonad och roligt att se att alla hade ansträngt sig!
Verkligen ett minne för livet!

Tänkt lägga upp lite bilder på några av presenterna jag fick...
Som sagt blev supernöjd med allt! Det enda som jag hade sagt att jag önskade mig var ett Tomas Sabo armband.
Jag fick 2 länkar och berlocker till att fylla hela armbandet! =) Och såklart en massa annat fint!

Det halva hjärtat är inte Tomas Sabo, men fick alla andra!

Min syster och hennes kille hade målat dessa till mig! Så gulligt! <3

Det var lite av presenterna iaf, fick fina blommor och sånt oxå!

Efter festen i lördags blev det utgång med tjejerna! =)

Lägger upp en bild på mig oxå som födelsedagsprinsessa!


Kommentarer

Ordet är ditt

Namn:

E-postadress; (Enbart för mina ögon)

URL/Bloggadress;

Vad har du på hjärtat;

Kom ihåg mig?
Trackback

RSS 2.0