M Å N D A G


    Publicerat; 2011-02-07 Klockan; 23:26:44
Har nästan precis kommit hem, har inte varit hemma sen 8 imorse.
Först va det skola och sen direkt till jobbet... Sånt är livet.
Tur att jag inte har det så alla dagar, hade man ju till slut inte haft något liv.
Vi missade såklart bussen så fick sitta i en halvtimme och vänta på nästa.
Det är ju inte precis lockande att ta en promenad i detta busväder som det är ute.
Förstår inte varför bussarna har tidtabeller när dom ändå inte håller tiderna...
Men nu är jag iaf hemma och har lagt mig i sängen, underbart!

Hoppas alla har haft en bra dag och kväll.
Blir snart att sova, skola och jobb imorgon oxå.



Äkta vänskap, älskar dig min fina Malin! <3


Kommentarer
Postat av: Malin O

Bästa låten! Milli skickade den till mig... så fin! =)



Och ja, bussarna i Kristianstad är dumma! Antingen kör de förtidigt, eller alldeles för sent, eller i snigelfart! Hoppas du får reda på din VFT snart..!

2011-02-08 @ 10:16:02
URL: http://malineohlsson.blogg.se/

Ordet är ditt

Namn:

E-postadress; (Enbart för mina ögon)

URL/Bloggadress;

Vad har du på hjärtat;

Kom ihåg mig?
Trackback

RSS 2.0