L Ö R D A G


    Publicerat; 2011-02-12 Klockan; 10:55:34
God morgon!
Har legat i sängen hur länge som helst och dragit mig för att gå upp.
Men nu var det dags, sitter här med mitt kaffe och ska om en stund åka till jobbet.
Har det låååånga passet idag, 12-21. Typiskt att solen ska va framme idag då...
Igår hade jag skola och sen jobbade jag, blev sängen tidigt. Hjärtat jobbade natt =(
Vi försökte komma på vad vi ska skriva vårt examensarbete om, men det är inte det lättaste.
Hoppas det lossnar snart. Känns som det är mycket att tänka på när det gäller skola just nu.
På måndag är det praktik och jag blir mer och mer nervös för varje dag.
Men sen har jag tänkt efter, varför egentligen. Jag kan ju det här!!!

Ja ja, lite tragg...
Hoppas ni får en bra dag idag! =)


Kommentarer

Ordet är ditt

Namn:

E-postadress; (Enbart för mina ögon)

URL/Bloggadress;

Vad har du på hjärtat;

Kom ihåg mig?
Trackback

RSS 2.0