Dagen...


    Publicerat; 2011-02-09 Klockan; 20:03:18
Dagen i skolan gick bra, men typiskt oss tjejer att snacka om allt annat.
Pratade nog bort en timme om inte mer, men trevligt hade vi och vi fick en hel del vettigt gjort oxå!
Tänkte jag skulle klippt mig när jag kom hem men ingen som hade tid...
Får se om jag tar tag i det imorgon, är helt ledig imorgon!!!
Eller egentligen inte, har lite att göra inför fredagens skola och min praktik nästa vecka.
Ska även fixa en del andra ärenden hade jag tänkt. Enda dagen denna veckan jag är ledig ju.
Blir soffan för resten av kvällen, mys sen när hjärtat slutat jobba! <3

Är det våren som är på väg? Solen värmde faktiskt lite idag!

Kommentarer

Ordet är ditt

Namn:

E-postadress; (Enbart för mina ögon)

URL/Bloggadress;

Vad har du på hjärtat;

Kom ihåg mig?
Trackback

RSS 2.0