Myskväll hemma hos Malin och hennes man ik...


    Publicerat; 2011-08-10 Klockan; 22:57:36

img_2083 (MMS)

Myskväll hemma hos Malin och hennes man ikväll. Blev varma mackor och glass med varma jordgubbar till efterrätt. Spelade Med andra ord. Väldigt roligt spel! :) Har haft en bra men lite stressig dag på jobbet. Mitt hjärta kom till jobbet för att säga hej! Uppskattades väldigt mycket då vi inte har setts på en vecka. Blev att vi träffades en stund efter jag slutat oxå innan  jag stack hem till Malin. Nu är man hemma igen, hjärtat kommer senare Imorgon är man ledig vilket är väldigt skönt. Blir nog att man tar en tripp till gymmet imorgon, dags att ta tag i den biten igen. Hoppas ni hat haft en bra dag! :)


Kommentarer

Ordet är ditt

Namn:

E-postadress; (Enbart för mina ögon)

URL/Bloggadress;

Vad har du på hjärtat;

Kom ihåg mig?
Trackback

RSS 2.0