M Å N D A G


    Publicerat; 2011-04-18 Klockan; 12:40:50
Hej på er alla!
Ny vecka och det är underbart väder ute!
Ikväll ska jag jobba, 17.30-22. Ska försöka hinna med en massa nu på dagen.
Imorgon sticker jag till Trelleborg, jag och min kursare ska försöka få ihop
något på vårt examensarbete. Kommer sova över där, dels för den långa resan
och dels för att vi ska kunna ta vara på tiden när jag ändå är där.
Tar typ 2 timmar att ta sig till Trelleborg. Lite drygt men men...
Har lite dåligt samvete för att min lilla Selma ska vara ensam i 2 hela dagar och 1 natt.
Men mina föräldrar kommer och tittar till henne! <3

Så idag ska jag plugga lite, få lite ordningen i min lägenhet.
Se om jag hittar ett par nya tygskor, inom biblioteket och sen jobba.
Ikväll hoppas jag att det blir en massa mys med mitt hjärta! <3

Hoppas ni får en fin måndag!


En av Selmas favoritsysselsättningar, äta blommor.

Kommentarer

Ordet är ditt

Namn:

E-postadress; (Enbart för mina ögon)

URL/Bloggadress;

Vad har du på hjärtat;

Kom ihåg mig?
Trackback

RSS 2.0