L Ö R D A G


    Publicerat; 2011-04-16 Klockan; 10:30:17
Har preis fått i mig lite fruksot. Mätt och belåten!
Jag har en grym träningsvärk i magen som känns otroligt mycket när jag hostar.
Men gött är det för då vet man att man gjort någon nytta! Eller inser man att man är otränad =/
Idag blir det jobb heeeeela dagen, 12-21. Gör inget att solen inte tittar fram idag!
Min syster är snäll och lånar ut sin datorladdare (vi har likadan) till mig nu i helgen så jag kan använda min dator.
Man är ganska beroende av den precis som man är med sin mobil, ganska skrämmande.
Vad gjorde man innan dessa tekniska prylar fanns... ?!

Hoppas ni alla får en mysig lördag!

Kommentarer

Ordet är ditt

Namn:

E-postadress; (Enbart för mina ögon)

URL/Bloggadress;

Vad har du på hjärtat;

Kom ihåg mig?
Trackback

RSS 2.0