F R E D A G (MMS- inlägg)  God morgon! Fre...


    Publicerat; 2011-04-15 Klockan; 11:01:36

img_2576 (MMS)

F R E D A G (MMS- inlägg)  God morgon! Fredag och fint väder, härligt det! Ska jobba ikväll men vad gör väl det. Jobbar hela helgen i och för sig. Sitter och äter lite frukost nu. Får bli mms-inlägg  här i bloggen till början av nästa vecka kanske. Min älskade katt har tuggat sönder min laddare till datorn. Så igår beslöt jag mig för att förnya mitt mobila bredband så jag kan ta ut en ny dator! Får den i början av nästa vecka. Ny laddare till datorn verkar inte vara det billigaste eller lättaste att få tag på... Så den gamla datorn får väl bara stå och samla damm sen då.  Hoppas ni får en underbar fredag! =)


Kommentarer
Postat av: sara

svar: tack snälla! vilken söt mugg förresten. :)

2011-04-16 @ 08:38:04
URL: http://smuls.blogg.se/

Ordet är ditt

Namn:

E-postadress; (Enbart för mina ögon)

URL/Bloggadress;

Vad har du på hjärtat;

Kom ihåg mig?
Trackback

RSS 2.0