F R E D A G


    Publicerat; 2011-04-29 Klockan; 10:59:58
Då var det fredag igen, vekorna rullar på. Denna veckan har jag inte hunnit göra så mycket av det jag skulle.
Jag har prioiterat annat istället, kanske inte alltid så bra men jag har gillat det!
Denna veckan har jag varit mycket med min fina Malin, alltid lika mysigt.
I hennes sällskap kan jag verkligen vara mig själv, en riktig vän! <3
Dricker lite kaffe nu och laddar inför dagen, ska hjälpa Malin och hennes man att flytta.
Uppackning står på schemat nu på förmiddagen för mig och Malin, deras möbler flyttas senare idag.

Någon har frågat var ifrån min pojkvän kommer.
Han är kurd från Irak. Så nu har vi redat ut det. =)

Valborg imorgon, har ingen aning om vad som händer och fötter.
Tar väl det som kommer, inget speciellt att fira, tycker inte jag iaf.

Hoppas ni får en fin dag!


Kommentarer

Ordet är ditt

Namn:

E-postadress; (Enbart för mina ögon)

URL/Bloggadress;

Vad har du på hjärtat;

Kom ihåg mig?
Trackback

RSS 2.0