F R E D A G


    Publicerat; 2011-04-22 Klockan; 14:19:54
Långfredagen idag, undrar allt om den är så mycket längre...
Har nu startat upp min nya dator, med hjälp av min bror.
Hade nog inte lyckats så bra själv, fick dock ringa support för datorn påstod att jag
inte var administratör... Vilket skämt. Men det verkar ha löst sig nu.
Imorgon ska min bror hjälpa mig att installera program och flytta över saker från min gamla dator.

Ikväll blir det nog årets första grillning med Malin och våra män!
Mer än så har vi inte planerat. Så vi får se vad som händer helt enkelt.

Får väl ta tag i min räkningar och sen funderar jag på att göra naglar.

Puss

Kommentarer

Ordet är ditt

Namn:

E-postadress; (Enbart för mina ögon)

URL/Bloggadress;

Vad har du på hjärtat;

Kom ihåg mig?
Trackback

RSS 2.0