Tjoho!!


    Publicerat; 2010-10-26 Klockan; 19:10:11
Har varit hemma en stund efter att ha varit överallt idag känns det som.
Blev hämtad vid 11 av Han, begav oss till stan.
Gick inom Telenor och vet ni vad?! Det gick att förnya mitt abonnemang redan nu!!!
Gissa om jag blev glad, min Iphone kommer på posten inom 4 veckor... =)
Hoppas ju såklart att det inte tar så lång tid, vill ha den nu!
Jag och Han åt Kinabuffé, mycket gott!
Åkte ut till jobbet en sväng och sa hej och drack kaffe, som vanligt!
Sen blev det Eko med min syster, gick och tittade bland alla julsaker, 2 månader kvar bara!
Åkte till pappas jobb där mamma var och hälsade på. Pappa visade oss runt i arenan.
Sen blev det stan igen med mamma och min bror. Lite fika och mys!

Så nu är jag hemma igen, väntar på ännu mer mys med Han. Tänk att Han åker imorgon...
Kommer bli jobbigt att säga det sista hej då imorgon, ögonen tåras redan nu när jag bara tänker på det.
Vet hur jobbigt har jag tyckt dom andra gångerna har varit när Han har åkt.
Men jag har ju något att se fram emot, det datumet Han kommer hem igen! <3

Hoppas ni har haft en bra dag för det har jag haft!
Kvällen kommer bli ännu bättre!

Kommentarer

Ordet är ditt

Namn:

E-postadress; (Enbart för mina ögon)

URL/Bloggadress;

Vad har du på hjärtat;

Kom ihåg mig?
Trackback

RSS 2.0