T I S D A G


    Publicerat; 2010-10-12 Klockan; 12:21:49
Vaknade vid 9 idag, fixade frukost till mig och Y. Äggmackor och kaffe! =)
Än så länge har jag inte gjort så mycket, plockat lite här hemma.
Kanske blir en promenad senare idag. Är dock lite kyligt ute men skönt i solen.
Ska jobba ikväll, 17.30 till 22. Lite drygt att börja så sent, men men...

Vet ej om ni kommer ihåg mina fina rosa koppar jag fick av min syster när jag fyllde år.
Rosa med blommor på, så fina! Förra veckan när jag gick på stan med min syster hittade
jag skålar som var likadana som kopparna. Såklart var jag tvungen att köpa dom.
Så nu står dom fint på min hylla i köket! =)

       
Kopparna, har 4 st.                Skålarna

Hahaha, det blev tripp trapp trull med bilderna. Tänkte jag inte på, hahahaha.
Sjukt lättroad ibland, I know! =)

Lite mer kaffe nu...

Kommentarer

Ordet är ditt

Namn:

E-postadress; (Enbart för mina ögon)

URL/Bloggadress;

Vad har du på hjärtat;

Kom ihåg mig?
Trackback

RSS 2.0