Nice dag!


    Publicerat; 2010-10-16 Klockan; 19:09:35

Har haft en mycket trevlig dag med 3 av dom bästa!
Möttes upp i stan och gick bort till arenan. En maffig sådan.
Tittade lite på när rullstolsbundna dansade olika danser. Roligt att det finns sånt för dom oxå!
Sen blev det en promenad på stan och lite mat i magen.
Är nu hemma och ska vara det hela kvällen hade jag tänkt mig.
Kanske blir lite möjs! Tjajorna ska ut ikväll, men jag hoppar nog det. Öppnar imorgon =/

Vad gör ni denna kväll?


Snygga arenan...


Kommentarer
Postat av: M

Vart ligger arenan i Kristianstad? :)



I miss you <3

2010-10-16 @ 20:13:55
URL: http://lovelyinwonderland.blogg.se/

Ordet är ditt

Namn:

E-postadress; (Enbart för mina ögon)

URL/Bloggadress;

Vad har du på hjärtat;

Kom ihåg mig?
Trackback

RSS 2.0