Underbar dag!


    Publicerat; 2010-11-02 Klockan; 23:13:12

Träffade Malin i förmiddags och även Martina en stund. Vi gick en runda på stan.
Blev ingen promenad idag för det regnade, typiskt...
Blev en låååång och mysig vistelse på Bajonetten. Åt en god varm baguette och drack kaffe.
En massa tragg oxå såklart, vad annars! =) Gillar det!
Malin körde mig sen till jobbet, så jag jobbade till 22. Hände dock inte så mycket. =(

Är nu hemma och har pratat med min prins!
Mysigt att få höra hans röst! <3

Imorgon blir det inte så mycket på dagen, men på kvällen ska jag följa med Martina och hennes mamma
på en pysselkväll. Ser fram emot det! =) Sen blir det nog en runda till Biljard med Malin och Emmy.
Calle från från Idol ska spela där med hans band. Blir nog trevligt!

Hoppas ni har haft en bra dag!


Kommentarer

Ordet är ditt

Namn:

E-postadress; (Enbart för mina ögon)

URL/Bloggadress;

Vad har du på hjärtat;

Kom ihåg mig?
Trackback

RSS 2.0