L Ö R D A G


    Publicerat; 2010-11-20 Klockan; 18:21:30
Hej alla!
Lördag idag och jag har jobbat som vanligt. Apoteket, 10-15.
Men det var med mamma och två andra jättebra personer så det gick hur bra som helst.
Imorgon ska jag öppna på grillen så då jobbar jag oxå till 15.
Går och plockar och fixar lite här hemma. Harry Potter går på TV:n så tittar lite på den i mellan åt.
Ska snart laga lite mat hade jag tänkt... Lax med pastaröra eller vad man ska kalla det.
Tänkte att jag skulle sätta upp adventsljusstakarna idag, men det är ju faktiskt inte förrän nästa helg,
så jag får väl vänta lite. Gillar denna tiden på året, allt är så mysigt! =)

Om exakt en vecka borde jag ha fått träffa Han, om hemresan går som planerat!
Vad gör ni denna lördag?



Min Semla som liten <3

Kommentarer

Ordet är ditt

Namn:

E-postadress; (Enbart för mina ögon)

URL/Bloggadress;

Vad har du på hjärtat;

Kom ihåg mig?
Trackback

RSS 2.0