Oj då


    Publicerat; 2010-06-08 Klockan; 10:19:39
Evigheter sen... Hahah oj! Jaha det har ju dock inte hänt så mycket.
Jobbar och har precis fått sommalov vilket ska bli riktigt skönt!
Idag ska jag träffa min syster och titta på studenternas karneval.
Minnas tillbaka till när man själv tog studenten.
Underbara tider vill jag lova! Vill ta studenten igen!
Blir väl en fika och sen på det kan jag tro...
Ikväll ska jag jobba, känns som det var ett tag sen, fredags...

Snacka om att jag blev överraskad i söndagskväll!
Min Malin satt på jobbet utan att jag visste om det.
Chefen lurade dit mig men det gör absolut ingenting.
Så Malin kommer antagligen tillbringa sommaren i Sverige vilket jag gillar a lot!
Du betyder mycket för mig babe!!! <3


Kommentarer

Ordet är ditt

Namn:

E-postadress; (Enbart för mina ögon)

URL/Bloggadress;

Vad har du på hjärtat;

Kom ihåg mig?
Trackback

RSS 2.0