Onsdag


    Publicerat; 2010-02-24 Klockan; 12:15:27
Oj då, en hel månad sen man skrev något här... Illa!!!
Så vad händer i mitt liv, pluggar i Malmö igen. Känns bra!!
Längtar tills det är över! Har tagit tag i träningen oxå.
Köpt kort på friskis, så det blir några pass i veckan med Madeleine!
Bra att man har någon som peppar en när det känns lite trögt att gå dit.

Är ledig idag, skönt det! Tänkte jag skulle storstäda idag, behövs verkligen!
Blir ett pass ikväll tror jag, lite medeljympa!

Ser fram emot våren! Är trött på alla snö och att det är kallt.
Men sen samtidigt ser jag inte fram emot att det närmar sig vår för
Madeleine åker då... Inget roligt alls. Blir kanske att en kompis till lämnar mig...
Håller tummarna för dig idag!!!

Fick mina väggord igår, recept på kanelbullar som ska sitta på väggen i köket!
Kommer nog bli snyggt. Kan ju lägga upp en bild på det när jga har satt upp det.
Madeleine ska nog hjälpa mig med det i helgen!

Städning står på schemat!

Kommentarer
Postat av: Madde

På lördag fixar vi väggorden!

Nu måste jag sova om jag ska orka träna.



pusselipuss!

2010-02-24 @ 12:39:20
URL: http://tras.blogg.se/

Ordet är ditt

Namn:

E-postadress; (Enbart för mina ögon)

URL/Bloggadress;

Vad har du på hjärtat;

Kom ihåg mig?
Trackback

RSS 2.0