Söndag


    Publicerat; 2009-03-22 Klockan; 10:49:29
Sista dagen på helgen... Känns väl ganska skönt.
Skulle jobba extra igår var det tänkt.
Jag började 7.30, men vid 11 så kom vi fram till att jag var där helt i onödan.
Vi var en för mycket och det var jag, så jag fick gå hem igen...
Kändes som man hade gått upp tidigt i onödan, men ganska skönt ändå för nu hade man ju ändå gått upp...
Hade kanske sovit bort hela dagen annars.
Min syster var på besök hela dagen igår, trevligt!!
jag fixade våfflor igår till kvällsfikan!! Snart våffeldagen ju...

Idag var jag oxå uppe ganska tidigt... Mamma, pappa och bror har nu åkt iväg på en dansdag.
Jag bakade en kaka nu på morgonkvisten så dom hade lite fika med sig...
Vet inte rikigt vad jag ska göra idag...

Saknar dig så mycket!! Imorgon är det 2 veckor sen du åkte,
kan du komma hem nu eller??

Kommentarer

Ordet är ditt

Namn:

E-postadress; (Enbart för mina ögon)

URL/Bloggadress;

Vad har du på hjärtat;

Kom ihåg mig?
Trackback

RSS 2.0