God morgon!!


    Publicerat; 2009-01-22 Klockan; 09:40:58
Torsdagmorgon... Slut på födelsedag och allt...
Igår hade jag ju kursintro, kursen verkade helt okej... Läraren vi hade igår var kunnig och visste vad han pratade om och det är väldigt vikigt... Jag kände dock ingen där men alla andra kände varandra... men men...
Det blev kaffe och glass sen med familjen, firade mig lite...
Idag skulle jag behöva in till staden och fixa med böcker och hela den biten... Har böcker att läsa till varje vecka.
men sen vill jag helst inte köpa dom, utan jag lånar dom hellre... Nog många som tänker så.
Pratade med M igår oxå om en fika idag... Får se... Kanske ska umgås med Jesse me... Hus ska jag få ihop detta nu då?

Ha det bra så länge!

Kommentarer
Postat av: Alisa -[Amor Vincit Omnia]-

Tack tack:D

2009-01-22 @ 10:00:41
URL: http://alisagonzalez.blogg.se/

Ordet är ditt

Namn:

E-postadress; (Enbart för mina ögon)

URL/Bloggadress;

Vad har du på hjärtat;

Kom ihåg mig?
Trackback

RSS 2.0