5 januari...


    Publicerat; 2009-01-05 Klockan; 14:31:29
Tänkte att jag skulle bli bättre på att skriva här nu när det har blivit ett nytt år och allt...
men som ni ser så har det ju redan gått 5 dagar på det nya året och detta är första gången jag skriver så det har väl inte riktigt gått som planerat... men men
Hoppas att ni har haft det bra jul och nyår iaf!! Jag har haft det hur bra som helst.
Jag och Han firade 4 år på nyår!! Måste säfa att det var en lyckad och trevlig nyår...
Hade inte bestämt något speciellt och visste inte vad vi skulle göra fram tills 19.30 på kvällen..
men det är dom aftnarna som blir bäst!!!

Nej jag har inte klätt på mig idag... Får kanske ta och göra det...
Ut och få lite friskluft med kanske... Har blivit förkyld oxå... Inget roligt.

Kommentarer

Ordet är ditt

Namn:

E-postadress; (Enbart för mina ögon)

URL/Bloggadress;

Vad har du på hjärtat;

Kom ihåg mig?
Trackback

RSS 2.0