En liten tanke...


    Publicerat; 2009-02-05 Klockan; 22:29:52
... har tänkt på en sak... Ja jag skulle sova jag vet...
Men bara detta oxå..
När man går in i ett förhållande försvinner allt det spontana i en då??
Är man inte lika mycket värd som kompis då??
Ibland känns det så kanske...
Men bara för att man lever med en annan så ska man väl kunna va en person för det
och ha en egen vilja och inte alltid fråga den andra om en kompis vill umgås med en eller??
Kanske ett flumminlägg, men det är många bra tankar egentligen...

Kommentarer
Postat av: Jesse

hmm... menar du mig nu??

Du är värd hur mkt som helst som kompis! O jag brukar inte fråga J om du får komma utan bestämmer själv. Bara ibland om han skulle säga att idag skulle jag vilja va själv me dig! o då respekterar jag det...

2009-02-05 @ 22:36:12
URL: http://jessepersson.blogg.se/

Ordet är ditt

Namn:

E-postadress; (Enbart för mina ögon)

URL/Bloggadress;

Vad har du på hjärtat;

Kom ihåg mig?
Trackback

RSS 2.0