Allt känns bra!!


    Publicerat; 2008-03-19 Klockan; 18:13:16
Idag är jag på toppenhumör!! Känns jättebra! Vet dock inte varför men så är det.
Känns som att jag har fått lite gjort idag iaf!!
Har varit på min gamla skola idag och lämnat in en lapp om när jag är ledig, ska kanske vikariera där när jag kan. Känns bra att få in en fot där när jag har mindre än ett år kvar!!
Sen ringde min danstränare mig och frågade om jag ville gå en ledarkurs... Självklart vill jag det!!
Bra både för min utbildning och om jag nu ska börja träna barn eller vad det blir i dans!!
Pratade med chefen idag på extrajobbet, ska sommarjobba där sådå var det oxå fixat!!!

Nu är jag med Han och det är bara bra allting!!
Hoppas nu mitt humör håller i sig till i kväll och ingen förstör det!!

Kommentarer
Postat av: Jesse

Hoppas du var på toppen humör hela dagen :P

Ha d underbart vännen.. kramen!

2008-03-19 @ 21:02:55
URL: http://jessepersson.blogg.se

Ordet är ditt

Namn:

E-postadress; (Enbart för mina ögon)

URL/Bloggadress;

Vad har du på hjärtat;

Kom ihåg mig?
Trackback

RSS 2.0