Fredag...


    Publicerat; 2008-07-25 Klockan; 10:09:33
Har precis slutat på mitt första jobb denna dag... Väntar nu på bussen
så jag stannade kvar lite längre på jobbet och sitter här...
Får passa när man kommer åt en dator och ett sätt att fördriva tiden...

Ska till min nästa jobb sen, börjar 12 och jobbar till 20...
Det är jag och Jesse som stänger ikväll... Hur bra som helst...
Efter jobbet bär det av till stora staden...

Igår när jag och Jesse tittade på film så deckade jag på soffan...
Så jag kan tyvärr inte säga om den var bra eller inte...
Jag var så trött och det spelade ingen roll hur mycket mina ögon
ville titta men det gick inte att hålla dom öppna...

Återkommer...

Kommentarer
Postat av: Jesse

vi är grymma på att stänga :P haha!

Fools Gold var faktiskt bra :P Slöfis ;) thihi=)



Hoppas du har d trevligt i stan söt.. Vi höres :P

2008-07-25 @ 23:12:37
URL: http://jessepersson.blogg.se/

Ordet är ditt

Namn:

E-postadress; (Enbart för mina ögon)

URL/Bloggadress;

Vad har du på hjärtat;

Kom ihåg mig?
Trackback

RSS 2.0